2009. október 26., hétfő

Álom

Szeretném ismerni az álmok jelentését... Nagyon gyakran álmodom és nem tudom, hogy most rosszra vagy jóra figyelmeztet. Egyik éjjel arra ébredtem, hogy egy nagyon ráncos, gonosz, kerek női arc szinte az arcomba mászott. Felriadtam és amikor már rendesen tudtam lélegezni, tudtam, hogy valaki ott áll mellettem. Nem mertem odafordulni, attól tartottam, ha oda nézek, újra azt az arcot látom. Soha ilyen rondát nem láttam, ennyire félelmeteset és gonoszat. Hiába próbáltam elaludni, nem tudtam, csak remegett mindenem. Aztán kértem, hogy menjen el és az angyalomat is, hogy segítsen. Leírhatatlan érzés. "Normális", hétköznapi ember azt hihetné, hogy a sötéttől félek. De éreztem, ahogy távozik. Elindul, a fürdőn át kimegy a szobából. Neki nem kell ajtó, semmi nem kell. Egy wellness kastélyban voltunk, talán egy régi lakója volt. Aztán reggelig álmodtam szinte megállás nélkül. Nyugtalanul aludtam, de nem gondoltam, hogy az öcsém egy versenyen súlyos autóbalesetet szenved. Egészben kiszállt ő is és a barátja is. Vigyáztak rájuk. Még egyelőre van védettsége, de ez mind mind figyelmeztető jel arra, hogy ez nem tart örökké. Ő is indigó, ahogy én. Ha lehet, még sokkal inkább, mint amennyire én. Nem bírja elviselni az igazságtalanságot, ha hazudnak neki. Nincs veszélyérzete, mert valahol, születése óta tudja ő is, mint minden indigó, hogy feladta van, amit teljesítenie kell ezért vigyáznak rá... Ez is egy jel volt... Amit már előre jeleztek neki... mert ő is megálmodja, de még nem fogadja el. Talán egyszer elfogadja, hogy van sok másik dimenzió és van túlvilág, és reinkarnáció... és ha elfogadja ezt a sok létfontosságú, de misztikus dolgot, az egyik legnagyobb lehet, és tudja kamatoztatni a képességeit, amik meglehetősen ritkák és sokrétűek... addig pedig csak álmodunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése