2010. november 14., vasárnap

Egy csoda lebeg a fejem felett

Mindig nagyon vágytam rá, hogy anya legyek, aztán persze mindig volt valami "fontosabb" vagy éppen nem voltak megfelelőek a feltételek - legalábbis én úgy éreztem. Aztán az elmúlt néhány hétben gyakorlatilag csak ezzel bírok foglalkozni. Nagyon sokszor eszembe jut a gyermekem, aki majd megszületik, folyamatosan érzem a közelségét. Olyan, mintha egyre gyakrabban jönne és jelezné, ő bizony úgy döntött leszületik. Egyre egyértelműbb, hogy eldöntötte mit szeretne. Kiválasztotta az anyukáját, apukáját, elintézte, hogy a gimnáziumi szakítás után sok évvel újra egymásra találjunk. Majd most úgy alakítja a körülményeket, hogy mindketten akarjuk őt.
Krisztina, a látó, amikről már többször írtam elmondta, a kicsi fiú, aki rendszeresen látogat és velem van nagyon különleges lesz. Nem indigó, nem is kristály, hanem valami teljesen más - talán csillag gyermeket mondott. A lényeg, hogy ahhoz, hogy megszülethessen nem "elégszik meg" az én tiszta energiáimmal, de egy nagyon tiszta energiákkal rendelkező, szintén indigó apa kell neki. Vagyis, akárkitől nem is tudnék teherbe esni. Viszont érzem, ahogy velem van, néha olyan mintha a hajamat huzigálná :) Nagyon készül, jönne már. Állítólag hamarosan látni is fogom  - majd jelzem, ha megmutatta magát!
Rábíztam, hogy mit hogyan intéz, tudom, hogy a gyerekek tanítják a szüleiket. Mi is ezt tettük, tesszük és a mi gyerekeink is ezért jönnek.De abban biztos vagyok, örömteli tanulás lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése