2011. január 23., vasárnap

Minden leesik....

Hétvégén szinte ki sem tettük a lábunkat a lakásból. Takarítottam, főztem, pakolásztam. Miután végeztem a fürdőszobával leültem a nappaliban (ez elég távol van a fürdőszobától) és hallottam egy nagy csattanást. Nem foglalkoztam vele, gondoltam, hogy talán eldőlt valami a tárolóban, vagy ilyesmi. Aztán nem sokkal később amikor újra beléptem a fürdőbe, láttam, hogy leesett az egyik tusfürdőm a kád széléről. Akkor arra gondoltam, talán csak nem elég stabilan tettem le.
Este barátnőm jött vendégségbe, amikor hallottunk egy újabb csattanást - arra még nem jöttünk rá, hogy mi lehetett.
A következő fura dologra csak másnap reggelig kellett várni. Betettünk egy konyhagép alkatrészt a mosogatógépbe, amit nem kellett volna. Miután elég nagy mennyiségű víz szorult bele, feltettük a radiátorra, hogy kiszáradjon. Párom feltette egyféleképpen, majd én átfordítottam, ő vissza. Megbeszéltük miért kell úgy maradnia, ahogy ő akarja. Én elfogadtam, nem is foglalkoztam vele többet.
Majd egyszer csak ránéztem, és a súlyos műanyag darab újra "átfordult". Néztünk egymásra, mert egyikünk sem nyúlt hozzá és magától bizony nem tud csak úgy átbillenni...
Fura érzés volt.
Ezt már csak az tetézte, amikor az ebédet készítettem a konyhában, és miután hallottam, hogy a párom kilépett a konyhából, becsukódott a mosogatógép ajtaja. Azonnal visszahívtam, rákérdeztem, hogy ő volt-e, holott tudtam, hogy ő nem lehetett. Meg is erősített ebben. Megpróbáltuk. A mosogatógép magától, vagy egy lágy szellőtől nem tud becsukódni. Erőt kell kifejteni hozzá, hogy beakadjon...

Pötyike, a szomszéd néni két hete, hosszas szenvedés után eltávozott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése