2011. szeptember 20., kedd

Párhuzamos dimenziók?

Az elmúlt napokban nagyon furcsa dolgok történtek velem. Ahogy dolgozom, vagy főzök, vagy bármi hasonlót csinálok, néha bevillan egy kép, és a másodperc tört részéig tudom is, hogy mi az, hol van/vagyok, mi történik, vagyis teljesen otthonosan érzem magam benne. Mintha egy pillanatra átlépnék egy párhuzamos dimenzióba.


Utána mindig egy fajta vágyakozás fog el, hogy inkább ott maradnék, pedig amint vége lesz már nem is tudom mi volt az, mit csináltam, hol voltam. Legfejlebb csak színek, érzések maradnak utána... Utoljára a munkahelyemen, a számítógép előtt ülve tapasztaltam és olyan volt, mintha egy bordó konyhabútor előtt állnék egy konyhában. Nem tudom mi lehet ez, de bízom benne, hogy egyszer rájövök, hogyan kell tovább maradni benne...



5 megjegyzés:

  1. Te jó Isten! Én ugyanigy érzek és egyre többször. Ez az egész egy másodperc töredéke de tiszta kép, és mire eljut a tudatomig már szét is foszlik. Én is nagyon sajnálom, hogy nem tart tovább, mert abban biztos vagyok, hogy én vagyok ott abban a helyzetben.

    VálaszTörlés
  2. Néha olyan mintha nem is ott lennél ahol vagy kiesik pár perc s mire vissza lépsz előrébb vagy de nem tudod hogyan érzés ismerős nekem is

    VálaszTörlés
  3. Szia, Esetleg rájöttél azóta hogy mi történik ilyenkor? Velem ugyanez volt hosszú ideig. Amikor jött ez az "érzés" fizikailag is legyengített... minden idegszálam borzongott tőle. Szeretném egyszer megtudni hogy mi ez valójában...

    VálaszTörlés
  4. Velem is ez történik és félelmetes. Mindig elfelejtettem amit láttam, pedig abban a pillanatban azt hiszem sohasem felejtettem el mert ami történik azt 'tudom'

    VálaszTörlés
  5. Én is voltam sokszor így, szerintem a deya vu. Elolvastam a wikipédiában mit írnak róla. És mert tudom hogy ezek nem csak velem történnek, már megnyugodtam, hogy semmi gond nem lehet belőle

    VálaszTörlés