2011. július 24., vasárnap

El kell mondani!

Már többször megfogadtam, hogy ha valamilyen megérzésem van, azt azonnal elmondom valaki olyannak, akiben megbízom. Ha több embernek is eltudom mondani, az még jobb. Ugyanis már nagyon sok olyan eset volt, hogy valamit előre láttam, vagy éreztem, de mivel nem mondtam senkinek, elég bután vette ki magát, hogy utána azt bizonygattam, hogy én ezt előre tudtam.
Ezt kellett volna tennem pénteken is, amikor folyamatosan azt "hallottam":  "Meg fog halni egy világsztár! Meg fog halni valaki, akit mindenki ismer!"
Valamiért úgy éreztem, hogy egy idősebb film rendező lesz, vagy hasonló. Nem tudtam pontosan, de abban biztos voltam, hogy néhány napon belül valaki olyan fog meghalni, aki vezető hír lesz.Szombaton pedig címlapra került, hogy meghalt Amy Winehouse.
Ugyanezt éreztem, mielőtt meghalt Michael Jackson. Már két héttel korábban ahányszor a hírekben hallottam a nevét, az ugrott be, hogy: "Meg fog halni!" De nem foglalkoztam vele. Azonban aznap, amikor bemondták a rádióban, szinte közömbösen fogadtam, mint egy régebbi hírt, hiszen már tudtam.
No, pontosan az ilyenek miatt döntöttem úgy, hogy minden megérzésemről be fogok számolni valakinek, vagy legalább leírom ide, még akkor is, ha kiderül butaság volt. Mert amikor jók a megérzéseim, nekem is egy biztosíték, hogy nem csak képzelődöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése