2011. október 15., szombat

Feladatok - végrehajtás kötelező

Igen, a felmondáson gondolkodtam és igen, elkezdtem állást keresni. Úgy éreztem, hogy ezt nem lehet így tovább csinálni. Mindig is rosszul viseltem az igazságtalanságot, rosszul tűrtem, ha nem hagytak kibontakozni, de azt is, ha érzetem, valaki jogtalanul bánt. Az elmúlt egy hónapban sorra mindenre sor került, egyre többször, ezért döntöttem úgy, hogy az első adandó alkalommal lelépek. Ezzel persze minden tervemet, elképzelésemet áthúzom, de hát még így is alakulhatnak jól a dolgok... Még mielőtt léptem volna, felhívtam a látót, akit rendszerint megkérdezek amikor bizonytalan vagyok. Egyértelműen azt mondta, hogy nem szabad váltanom, hiszen 1. én az ilyen földi dolgokon könnyedén túl szoktam lendülni, 2. ezek a nehézségek feladatok, tanítások, így meglógni sem tudok előlük, hiszen egy munkahely váltás után az új helyen még durvább verzióban törnének rám. Azt javasolta, hogy szépen, mosolyogva vállaljak minden feladatot, csináljam végig amit kérnek és csak maradjak csendben, amikor eljövök a munkahelyemről akkor pedig kapcsoljak ki és magammal és a párommal foglalkozzak. 
Talán tényleg itt az ideje, hogy kicsit lassítsak, védjem magam a negatív energiáktól. Ez egész jól sikerült is, hiszen néhány nap alatt eltűnt rólam az a gonosz lélek, amit érzékelt - és ezt annak köszönhetem, hogy tisztítottam magam. Hogy hogyan? Kértem az őrangyalom, hogy szabadítson meg tőle, védőburkot képzeltem magam köré. Talán furcsának hangzik, de ha arra gondolunk, hogy a képzeletünkkel mennyi mindent meg tudunk oldani. A védőburok az egyik legjobb védekezési forma, érdemes kipróbálni. Én mindig egy színes, pillangós védőburkot képzelek magam köré és ha visszagondolok, hogy milyen szerencsésen szoktak elsülni a dolgaim az elmúlt években, mondhatom, tökéletesen működik.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra!! Én még friss vagyok a témában úgymond, velem az egyik tanárom közölte, hogy indigó vagyok. Nem feltétlen tudom még ezt hova tenni. Elkezdtem neten keresni blogok után, nagyon megörültem, hogy rád találtam.

    Vissza fogom olvasni a blogodat a kezdetektől.

    Üdv!

    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dóri!
    Örülök, hogy tetszik! Remélem sok hasznosat találsz még itt. De hidd el, ahogy elkezdesz utánaolvasni, foglalkozni vele, nagyon sok tanítást fogsz kapni úgy is, hogy nem keresed :)
    Az viszont érdekes, hogy a tanárod mondta ezt. Szerencsés vagy, nekem soha nem voltak ilyen tanáraim.

    VálaszTörlés