2010. február 11., csütörtök

Gyertya

Egyik este beszaladtam a nappaliba és a szemem sarkából láttam, hogy a gyertyából felszáll egy fehér füst csík - mint amikor elfújják. Megkérdeztem a lakótársamtól, hogy ő fújta-e el, de csodálkozva nézett rám, hogy nem, meg sem volt gyújtva. Elmosolyodtam, hiszen máris tudtam, nem a gyertya volt.
Szerencsére mostanában, hogy kicsit nyugodtabb vagyok, tisztábbak a gondolataim és több időm van meditálni újra látom a körülöttem lévő lelkeket, angyalokat. Igaz nem folyamatosan és nem a teljes enerigamezőt, de fekete és fehér "fénynyalábokat", nehéz megnevezni miket is. Elsuhanó valamiket. Szerintem kevesen vannak, akik nem tudják miről beszélek. Az a tipikus "mintha valami elszállt volna ott" vagy "mintha láttam volna valamit". csak sajnos sokan hallucinációnak gondolják, vagy figyelmet sem szentelnek neki. Pedig én leggyakrabban akkor tapasztalom, ha figyelmeztetni akarnak, vagy jelzik, hogy itt vannak velem. Például míg leírtam ezt a pár sort, egy fehér fény köröz körülöttem. Többször láttam, mintha jelezné: itt vagyok. Egy kis entitás, amely segít, hogy tudja írni, dolgozni. Velem van és irányít. Már csak annyi hiányzik, hogy értsem amit szeretnének. Persze nem panaszkodom, egyre gyakrabban "hallom" amit mondanak. Nem is szeretnék hálátlan lenni, csak mohón vágyom az ilyen jellegű tudásra. Ezért ajánlom mindenkinek, hogy ha fényt vagy elsuhanó "valamit" lát, bátran beszéljen hozzá, kérje a segítségét, hogy mutassa meg magát. Könnyebb elfogadni a segítségüket, ha először elfogadjuk, hogy léteznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése