2009. november 30., hétfő

Gyógyítás...

Nem gondolom, hogy gyógyító erőm van. Illetve nem vagyok benne biztos. Mégis egyre több pozitív élményem van. Az emberek jobban érzik magukat a környezetemben, elmúlik a fejfájásuk, a szédülés vagy éppen a fáradtság, nyúzottság. Pár napja csak energiát akartam adni valakinek, de még engem is meglepett ami történt. A két tenyeremet összedörzsöltem - ahogy mindig, ha energiát akarok adni - és a fej fölé tartottam. Kértem az angyalomat és néhány gyógyító szellemet, hogy segítsenek. Olyan erővel éreztem a jelenlétüket, hogy szinte a szememet sem bírtam felnyitni. A tenyeremben pedig olyan erős bizsergést éreztem, mintha égne, vagy egy erősen masszírozó felületre tettem volna, pedig nem ért hozzá semmihez és senkihez. Mégis az volt a legmegdöbbentőbb, hogy nem csak én éreztem ezt, hanem az is, akire irányítottam az energiát, de egy másik, a közelben lévő ember is. Ő a kezében érezte az energia áramlását is. Néhány perc telt el, mégis annyira fáradtnak éreztem magam, mint máskor több nap kemény munka után.
De volt olyan tapasztalatom is, amikor egy-két óra beszélgetés után valaki elmondta, hogy elmúlt a fejfájása, míg beszéltünk. 

Nem tudom, hogy ez mennyire függ tőlem, hogy azért segít-e, mert mások hinni akarják, vagy tényleg létezik? Sokszor az is elég, ha csak arra gondolok, hogy mit kellene meggyógyítani, vagy a fájdalom forrására, máskor a két tenyeremet összedörzsölöm és a kérdéses terület fölé emelem. Ennek köszönhetően már múlt el kínzó felfázás néhány perc alatt. Vagy hányinger, gyomorfájás.
Talán csoda, talán varázslat, talán egyszer megkapom a választ úgy, ahogy a különböző ajándékokat is, de az is lehet, hogy soha nem tudom meg a magyarázatot. Abban azonban biztos vagyok, hogy nagyon sok ember rendelkezik ilyen adottságokkal, csak nem tudják vagy nem akarják használni. Én azt szeretném, ha használhatnám ezt az ajándékot és minél több emberen segíthetnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése