2010. augusztus 19., csütörtök

Egy hely mindig van!

Tényleg aranyszabály és egyszerűen hihetetlen, hogy mindig találok parkolóhelyet. A munkahelyem környékén elég nehéz olyan helyet találni, ahol nem kell fizetni. Ezzel szemben nekem valahogy mindig van helyem.Néha hangosan kacagok, mert egyenesen hihetetlen. Annyi de annyi segítséget kapok, ami felfoghatatlan. Pedig most már elég rég óta vallom, hogy mindenkinek így kellene gondolkodnia és élnie, néha nekem is nehéz elfogadnom, hogy még annál is sokkal több segítséget kapok, mint amennyit kérek.
Az elmúlt hetemet a felgyülemlett munka és a káosz uralta. Nem egyszer fordult elő, hogy elfelejtettem, korábban miért hívtam valakit. Ilyenkor segítséget kértem, hogy eszembe jusson. Amint ezt kimondom/végig gondolom megcsörren a telefon és kivétel nélkül valami olyan miatt keresnek, amiről eszembe jut az előző kérdésre a válasz.És az egészben az a legcsodálatosabb, hogy ez a csoda nem csak az enyém, hanem mindenkié. Mi kaptuk, mert szeretnek minket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése